Pozycjonowanie stron

Obecnie strona internetowa to coś więcej niż wizytówka firmy, dzięki której potencjalni klienci dowiedzą się co robimy i gdzie jest nasza siedziba. Można śmiało użyć stwierdzenia, że to nasz pierwszy sprzedawca i marketingowiec. Dlatego coraz więcej firm inwestuje w usługę pozycjonowania swoich stron i e-sklepów.

Pozycjonowanie (SEO) to zespół działań, których celem jest uzyskanie jak najwyższych wyników wyświetlania strony w wyszukiwarce. Jest to działanie ciągłe, którego nie należy zaniechać nawet po uzyskaniu bardzo dobrych pozycji. Efekty pozycjonowania są widocznie wtedy, gdy stale się nad nimi pracuje.

Pozycjonowanie wymaga przede wszystkich optymalizacji technicznej strony lub e-sklepu, aby spełnić kluczowe wymagania algorytmów jakimi posługują się wyszukiwarki. Ponadto, trzeba zadbać o dobry content, czyli wartościowe treści na stronie. Będą one angażować potencjalnego klienta, ale również wspierać budowanie pozycji firmy w roli eksperta. Należy również włączyć potencjał social mediów do zwiększania zasięgów. W Jawasoft wiemy jak połączyć to wszystko, aby nasi klienci mogli cieszyć się wzrostem wyników sprzedażowych i lepszą rozpoznawalnością marki.

Jawasoft - pozycjonowanie stron
Wybierz naszą firmę do pozycjonowania Twoich stron i e-sklepów. Co zyskasz?:
  1. Partnera biznesowego, który ma doświadczenie w SEO, zna się na marketingu internetowym i może doradzić jaki będzie najlepszy sposób działania i na czym warto się skupić, aby uzyskać wysokie wyniki wyszukiwania.
  2. Partnera, który może stworzyć całkiem nową stronę lub e-sklep, uwzględniając już w procesie ich projektowania i budowania elementy niezbędne do pozycjonowania lub zoptymalizować strony, które już istnieją (po przeprowadzonym audycie).
  3. Zwiększenie zasięgu strony lub e-sklepu i lepsze dotarcie do osób, które szukają w internecie produktów lub usług świadczonych przez Twoją firmę. Działania te wpłyną na wzrost sprzedaży.
  4. Oszczędność czasu w dotarciu z ofertą do interesującej grupy docelowej.
  5. Mierzalność wyników w kontekście wpływu na wzrost sprzedaży.
  6. Łatwość oceny, na każdym etapie procesu pozycjonowania, czy zwróciły się środki zainwestowane w te działania.
  7. Zwiększenie bezpieczeństwa strony i możliwości wykrywania błędów oraz luk, które niekorzystnie mogą wpłynąć na jej funkcjonowanie lub podatność na ataki hakerskie.
  8. Poprawę wizerunku i zwiększenie zaufania, dzięki stale budowanej pozycji eksperta.
  9. Raportowanie efektów pozycjonowania i dedykowanego opiekuna.

Jeśli chcesz zyskać więcej informacji, to napisz do nas na handel@jawait.pl lub zadzwoń +48 501 030 431. Przedstawimy najlepszą ofertę.