Analityka i Google Ads

Peter Drucker, autorytet w zakresie zarządzania, powiedział kiedyś, że jeśli nie da się czegoś zmierzyć, to nie można tym zarządzać. Dlatego warto wdrożyć podstawowe narzędzia analityczne, które dadzą nam wiedzę o tym, kto odwiedza naszą stronę internetową lub e-sklep, jakie podstrony cieszą się największą popularnością lub dlaczego kupujący rezygnuje z zakupów i w którym momencie dzieje się tak najczęściej.

Nasi specjaliści potrafią sprawić, że Twoja strona lub e-sklep będzie źródłem cennych informacji, dzięki którym zweryfikujesz strategię działania i zyskasz więcej klientów.

Realizujemy również kampanie reklamowe w systemie Google Ads (dawna nazwa Google Adwords): tekstowe w wyszukiwarce i banerowe (display). Pomagamy dobrać odpowiednie słowa kluczowe, zarządzamy budżetami reklamowymi, ustalamy efekty, konfigurujemy kampanię i zarządzamy nią w taki sposób, aby jak najlepiej wykorzystać przeznaczone na nią środki. Staramy się, aby oferta naszych klientów dotarła do jak największej liczby odbiorców.

Tworzymy również kampanie re marketingowe w Google Ads, dzięki którym marki mogą się przypomnieć swoim odbiorcom i ponownie zachęcić do zakupów.

 

Jawasoft - Analityka

Co zyskasz decydując się na współpracę z nami?

  1. Skuteczne kampanie reklamowe, dzięki którym dotrzesz z ofertą do odpowiednich klientów.
  2. Zwrot zainwestowanych środków w postaci zwiększonego zainteresowania ofertą.
  3. Precyzyjne dotarcie do odbiorców reklamy.
  4. Kompletne raporty o wynikach kampanii, budżetach i efektach.
  5. Dedykowanego opiekuna, który będzie zarządzał Twoimi kampania.

Jeśli chcesz zyskać więcej informacji, to napisz do nas na handel@jawait.pl lub zadzwoń +48 501 030 431. Przedstawimy najlepszą ofertę.

73% światowego rynku reklamy w wyszukiwarkach, należy do Google.*
Warto skoncentrować się na mediach o największym zasięgu.

Raport interaktywnie.com: ”Marketing w wyszukiwarkach”