Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną dla firm. Skuteczność w działaniu i wysoki poziom bezpieczeństwa jaki zapewniamy sprawia, że stajemy się dla naszych klientów niemal ich własnym działem IT.
Usługę outsourcingu IT świadczymy na podstawie umowy ryczałtowej, w ramach której określamy zakres działania. Z każdym klientem indywidualnie omawiamy warunki i zasady realizacji usługi, ustalając zakres prac podczas wizyty w siedzibie klienta (jeśli jest taka konieczność).
Możliwa jest również doraźna pomoc IT w przypadkach wyjątkowych, jak awarie sprzętu lub zagrożenia bezpieczeństwa, mające istotny wpływ na normalne funkcjonowanie firmy.
Usługę oferujemy:
- Firmom z sektora MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa);
- Dużym podmiotom o rozproszonej strukturze, również posiadającym wewnętrzny dział IT, z którym ściśle kooperujemy);
- Jednostkom budżetowym, które potrzebują stałej opieki i szybkiej reakcji na ich potrzeby.
Zakres obsługi informatycznej:
- Administracja serwerami fizycznymi i serwerami w chmurze;
- Administracja serwerami usług (poczta, NAS, VPN, Samba i inne)
- Administracja domeną Active Directory;
- Monitoring funkcjonowania serwera i wykorzystania jego zasobów;
- Administracja siecią komputerową (konfiguracja sieci, monitorowanie stanu infrastruktury sieci komputerowych przewodowych LAN i bezprzewodowych WLAN, zabezpieczenie sieci firmowej przed zagrożeniami);
- Administracja firmowymi stronami internetowymi i optymalizacja stron pod wyszukiwarki;
- Instalacja, konfiguracja i monitoring: routerów, switchy i innych urządzeń sieciowych;
- Dostarczanie sprzętu komputerowego i sieciowego;
- Dostarczanie drukarek wraz z montażem, tonerów oraz części eksploatacyjnych (bez serwisu);
- Naprawa uszkodzeń, np. gniazd sieciowych i konserwacja;
- Naprawa komputerów oraz laptopów;
- Zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym;
- Wdrażanie polityki bezpieczeństwa wraz z ustaleniem harmonogramu backupu, wykonywaniem kopii oraz monitoringiem ich poprawności;
- Konsultacje w zakresie wyboru sprzętu i oprogramowania;
- Analiza bezpieczeństwa IT pod kątem ochrony przed cyberatakami;
- Szybki czas reakcji na awarie i incydenty bezpieczeństwa;
- Wsparcie w przygotowaniu firmy do pracy zdalnej (określenie zasad bezpieczeństwa, wdrożenie odpowiednich narządzi, szkolenia pracowników);
- Szkolenia pracowników z zakresu: bezpieczeństwa IT, obsługi komputerów i systemów, obsługi stron internetowych i e-sklepów);
Jakie korzyści odniesie Twoja firma we współpracy z nami?
- Zyskasz kompetentnego i doświadczonego partnera, z którym można konsultować projekty biznesowe.
- Działamy elastycznie, dlatego potrafimy dopasować się do trybu pracy naszego klienta.
- Zapewniamy stały monitoring infrastruktury i systemów IT, dlatego klienci nie muszą się martwić o ciągłość działania.
- Skupiamy się na kwestiach technicznych, aby nasi klienci mogli się skupić na kluczowych procesach (core business).
- Doradzamy w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania pod nowe projekty oraz modernizujemy obecne środowisko, aby nasi klienci mieli dostęp do bezpiecznych, aktualnych i sprawdzonych rozwiązań.
- Dopasowujemy ofertę obsługi informatycznej, pod aktualne potrzeby klienta, a gdy dynamicznie się rozwija – proponujemy narzędzia, które pozwolą utrzymać to tempo.
- Korzystamy z rozwiązań do zdalnej pomocy, dzięki temu możemy natychmiast doradzić lub rozwiązać problem klienta.
- Pomagamy ograniczać koszty IT poprzez stosowanie skutecznych rozwiązań.
Zapytaj o ofertę na obsługę informatyczną dla Twojej firmy. Napisz do nas na handel@jawait.pl lub zadzwoń +48 501 030 431.