Obsługa informatyczna

Oferujemy kompleksową obsługę informatyczną dla firm. Skuteczność w działaniu i wysoki poziom bezpieczeństwa jaki zapewniamy sprawia, że stajemy się dla naszych klientów niemal ich własnym działem IT.

Usługę outsourcingu IT świadczymy na podstawie umowy ryczałtowej, w ramach której określamy zakres działania. Z każdym klientem indywidualnie omawiamy warunki i zasady realizacji usługi, ustalając zakres prac podczas wizyty w siedzibie klienta (jeśli jest taka konieczność).

Możliwa jest również doraźna pomoc IT w przypadkach wyjątkowych, jak awarie sprzętu lub zagrożenia bezpieczeństwa, mające istotny wpływ na normalne funkcjonowanie firmy.

Usługę oferujemy:

  • Firmom z sektora MŚP (Małe i Średnie Przedsiębiorstwa);
  • Dużym podmiotom o rozproszonej strukturze, również posiadającym wewnętrzny dział IT, z którym ściśle kooperujemy);
  • Jednostkom budżetowym, które potrzebują stałej opieki i szybkiej reakcji na ich potrzeby.

Zakres obsługi informatycznej:

  • Administracja serwerami fizycznymi i serwerami w chmurze;
  • Administracja serwerami usług (poczta, NAS, VPN, Samba i inne)
  • Administracja domeną Active Directory;
  • Monitoring funkcjonowania serwera i wykorzystania jego zasobów;
  • Administracja siecią komputerową (konfiguracja sieci, monitorowanie stanu infrastruktury sieci komputerowych przewodowych LAN i bezprzewodowych WLAN, zabezpieczenie sieci firmowej przed zagrożeniami);
  • Administracja firmowymi stronami internetowymi i optymalizacja stron pod wyszukiwarki;
  • Instalacja, konfiguracja i monitoring: routerów, switchy i innych urządzeń sieciowych;
  • Dostarczanie sprzętu komputerowego i sieciowego;
  • Dostarczanie drukarek wraz z montażem, tonerów oraz części eksploatacyjnych (bez serwisu);
  • Naprawa uszkodzeń, np. gniazd sieciowych i konserwacja;
  • Naprawa komputerów oraz laptopów;
  • Zarządzanie oprogramowaniem antywirusowym;
  • Wdrażanie polityki bezpieczeństwa wraz z ustaleniem harmonogramu backupu, wykonywaniem kopii oraz monitoringiem ich poprawności;
  • Konsultacje w zakresie wyboru sprzętu i oprogramowania;
  • Analiza bezpieczeństwa IT pod kątem ochrony przed cyberatakami;
  • Szybki czas reakcji na awarie i incydenty bezpieczeństwa;
  • Wsparcie w przygotowaniu firmy do pracy zdalnej (określenie zasad bezpieczeństwa, wdrożenie odpowiednich narządzi, szkolenia pracowników);
  • Szkolenia pracowników z zakresu: bezpieczeństwa IT, obsługi komputerów i systemów, obsługi stron internetowych i e-sklepów);

Jawasoft - obsługa informatyczna

Jakie korzyści odniesie Twoja firma we współpracy z nami?

  1. Zyskasz kompetentnego i doświadczonego partnera, z którym można konsultować projekty biznesowe.
  2. Działamy elastycznie, dlatego potrafimy dopasować się do trybu pracy naszego klienta.
  3. Zapewniamy stały monitoring infrastruktury i systemów IT, dlatego klienci nie muszą się martwić o ciągłość działania.
  4. Skupiamy się na kwestiach technicznych, aby nasi klienci mogli się skupić na kluczowych procesach (core business).
  5. Doradzamy w zakresie zakupu sprzętu i oprogramowania pod nowe projekty oraz modernizujemy obecne środowisko, aby nasi klienci mieli dostęp do bezpiecznych, aktualnych i sprawdzonych rozwiązań.
  6. Dopasowujemy ofertę obsługi informatycznej, pod aktualne potrzeby klienta, a gdy dynamicznie się rozwija – proponujemy narzędzia, które pozwolą utrzymać to tempo.
  7. Korzystamy z rozwiązań do zdalnej pomocy, dzięki temu możemy natychmiast doradzić lub rozwiązać problem klienta.
  8. Pomagamy ograniczać koszty IT poprzez stosowanie skutecznych rozwiązań.

Zapytaj o ofertę na obsługę informatyczną dla Twojej firmy. Napisz do nas na handel@jawait.pl lub zadzwoń +48 501 030 431.